من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

کلافه.........

1392/2/23 13:04
نویسنده : مامان منتظر
712 بازدید
اشتراک گذاری

روزهاازپی هم داره میگذره...چقدرهم تندتندمیرن......ومن غافل ازروزهایی که پشت سرمیذارم......رفتم دکتروبرام قرص نوشت....نمیدونم اگه من بچه نمیخواستم بازم اینهمه قرص بایدمیخوردم....؟؟؟ گنگم...همه چی برام مبهمه.... من فقط ازخوده خودت بچه میخواستم نه هیچ ادمیزاده دیگه ای.....اماچی شد که دست به دامن یه سری ادمهابه اسم دکترشدم......نمیدونم ؟؟؟...خودم هم ازاین موضوع پیچیده سردرنمیارم.....

این روزهابی حسم.....نه بی حس جسمی نه.....بدون احساس ...نمیدونم چرا... ولی انگاری یه خوشحالی پوچی اومده سراغم..ازاینکه تامدتی به بچه عمیق فک نمیکنم وهمش خداخدانمیکنم...خوشحالم.....هههههه برعکسم من...همه ازفهمیدن مشکلشون ناراحت میشن من انگاری منتظره یه فرصت بودم تاازاین فکر خلاص شم....

ازاینکه هرماه الکی شرمنده این دل بیچاره نمیشم خوشحالم....باورکنیدکه خوشحالم............

ماه رجب هم اومدش .....رسمادلم میخواست تواین ماه مامان بشم..... امادنیا بد بهم پیله کرده...هرچی که دوست دارم ودست روش میذارم همون وازم میگیره.....بیخیال...دله ماضده ضربه اس....

دل خوش میکنم به روزی که خط دوم زندگیمو رو بی بی ببینم....وبالاخره میبینم....من باارزوهای بزرگم زنده ام.....


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نسیمــ
23 اردیبهشت 92 13:54
عزیزممم
فداتـــ شمــ امیدتـــ به خدا رو از دستــ نده من مطمئنم مامان میشی توام مطمئن باش


مرسی عزیزم...همه ی امیدم به خداس..
ایشالله جفتمون به زودی مامان میشیم
بابای ملیسا
23 اردیبهشت 92 13:56
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم .


ممنون...حتماسرمیزنم..
azin
23 اردیبهشت 92 14:25


تو میتونی....رفیق
قوی باش زن.......قوووووووی!


چشم اذین جون...
ماماطهورا
26 اردیبهشت 92 22:41
عزيزدلم من مطمئنم كه خط دوم رو به زودي روي بي بي ميبيني؟


امیدوارم عزیزم....
داريوش
28 اردیبهشت 92 6:42
اميدوارم كه دراين ماه خداوند يه ني ني توپول موپول وخوشگل صحيح وسالم به شما بده تا براي هميشه از نگراني در بيايي