من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

روزی ازروزهای خداا.

1392/3/28 19:53
نویسنده : مامان منتظر
553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...بالاخره بعده مدت هااومدم.......نمیدونم شاید بعده حدودا 20روززززز....

این ماه هیچ تلاشی برای کوچولوی نیومده ی خودم نکردم....اخه نمی شد...اخه باباییش ماموریت داشت...

روزها ازپی هم دارن میگذرن .اماهنوز روزموعود نیومده.....من که به این نیومدن هاعادت کردم یه جورایی ازبس که دلم برای خودم گرفت دیگه پوست کلفت شدم به معنای واقعی.....

تادوهفته اینده بایدبرم ازمایش بدم تاببینم این قرصی که مصرف کردم موثربوده یانه؟ که ایشالله موثرباشهههه....

هیییییییی کوشولو چی بگم بهت ؟ دعوات کنم یا نازت کنم؟ بخندم به این دردم یا گریه کنم؟ باورمیکنی این روزها اصلا نمیدونم که چیکارکنم؟ باورمیکنی این روزها خیلی بی تفاوت شدم...... باورمیکنی این روزها دیگه حتی تورو  ازخدا هم نمیخوام........حتی این روزها دستام دیگه به سمت بالا نمیره...........من که خودم اینهمه بی تفاوتی رو باورنمیکنم.....

اما تو باورکن......باورکن که همه ی این دل گرفتن هاووو همه ی این کفرگفتن هاوهمه ی این گلایه ها برای تو بود....تو باورکن که برای تو به ایــــــــــــــــــنجا رسیدم....باورکــــــــــــــن

 

 

امروز حالم گرفته بود....نمیدونم چرا؟؟؟

یهوو بهونتو گرفتم وبعده مدتها دوباره زارررررر زدم......

ببخش منو کودکم........

 

 

 

این روزهایم به تظاهرمی گذرد

تظاهربه بی تفاوتی.... تظاهربه بی خیالی.....

تظاهربه شادی...

به اینکه دیگرهیچ چیزمهم نیست...

اما.....

چه سخت می کاهدازجانم این *نمایش*

 


 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الی
29 خرداد 92 12:00
میرسه اون روز شاد
بزودی


مرسی عزیزم....ایشالله.
darushjalilwahnd@yahoo.com
1 تیر 92 7:22
هميشه شاد باشيد وديگران هم دركنار شما به شادي شما شاد باشند در پي اين شاد بودن اميدي هست
♥ مامان آینده ♥
5 تیر 92 20:56
سلام مامان منتظر خوبی؟!

ممنونم که به دیدنم اومدی

عزیزم دل مهربونت شکسته اما نا امید نباش...

بازهم دستاتو به سمتش دراز کن...

خدا هیج دل ِ شکسته ای رو بی جواب نمیذاره گلم...

ما هم برات دعا میکنیم و از خدا میخواییم که هرچه زودتر دامنتو سبز کنه




ممنون..مامان منتظرکه بهم سرزدی..من همه امیدم به اونه...ایشالله جفتمون به زودی دستامون پربشه
مهسا
6 تیر 92 23:49
عزیزم ریحانه ای که من میشناسم نا امید نیست.
امیدوار باش و قدمهاتو محکم بردار.


مرسی مهساجون....منم چشم امیدم همه خداس...چه کنم که گاهی صبرم تموم میشه..
الی مامی آراد
9 تیر 92 19:55
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون میشم
بایوتک
11 تیر 92 7:38
25% از قیمت محصولات گروه نرم افزاری بایوتک به بازاریابان تعلق میگیرد: نرم افزار حسابداری قرض الحسنه ، 25% = 10.000 تومان نرم افزار اتوماسیون اداری ، 25% = 75.000 تومان اگر میخواهید بازاریاب ما در اینترنت باشید ، پیام بدهید