من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

جمله ای زیبا

1392/4/16 12:05
نویسنده : مامان منتظر
498 بازدید
اشتراک گذاری

خدادرمکان هایی دور ازانتظار

 

به دست افرادی دور ازانتظار

 

ودرمواقع تصورناپذیر

 

معجزات خود رابه انجام میرساند

 

برای ان مهربان تواناغیره ممکن وجودندارد

 

همیشه..همیشه وهمیشه امیدی هست

 

 

 

چندروزه دیگه ماه رمضان هست....چقدرمن عاشقه این ماهم.....


حس وحالش برام شیرینه..........خدایاااااااااااااااا عاشقتم که تونستم 1باره دیگه طعم ماه مبارک وبچشم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الی
16 تیر 92 12:29
جمله قشنگت درست وصف روزهای معجزه منه
مستان
16 تیر 92 13:00
سلام دوست گله من

ایشالله تو این ماه مبارررک خدا رحمتشو شامل حالت میکنه عزیزممم

ایشالله این ماه جواب صبرتو میگیری عزیزم


قربونت مستونم...ایشالله جفتمون طعم این روزای شیرین ومیچشیم
سحر
17 تیر 92 21:11
سلام ریحان جان با افتخار لینک شدی


ممنون عزیزم...
صهبا
18 تیر 92 12:02
سلام عزیزم نوشته هاتو خوندم کاملا درکت میکنم منم مثل شما منتظر بودم خیلی سختی کشیدم وپارسال ماه رمضون همچین حالی داشتم بعداز ماه رمضون خدا جوابمو داد ویه فرشته کوچولو بهم داد عزیزم صبر کن انشاالله سال دیگه خدا یه فرشته ی آسمونی بهت هدیه میده


ممنون عزیزم....منم صبرپیشه کردم...چاره ای جزصبر ندارم.فقط خدابایدبخواد..ممنون که بهم سرزدی..