من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

بعد ازكلي غيبت...

1392/5/22 13:51
نویسنده : مامان منتظر
589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستاي گلمممممم....بعده كلي غيبت اومدم...اخه خيلي درگيربودم...درگيره اسباب كشي وخونه جديد...هرچندهنوز كلي ازكارا مونده....امروز جون اومدم خونه مامانم تونستم بيام به وبم يه سري بزنم....

 

دلم كلي تنگيده واسه همتون.....فعلا ازني ني هم خبري نيست...اصلا نتونستم برم براي اقدام....ايشالله ازماهه اينده بازكمرهمت وميبندم....

 

دلم واستون يه ذرههههههههههه شد... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خواب گو
22 مرداد 92 15:45
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
22 مرداد 92 20:21
سلام خانوم ، چشم ما روشن ! بازگشت غرور آفرين شما به ني ني وبلاگ رو تبريك مي گوييم
azin
5 شهریور 92 18:38
بسلامتی... ایشالا ماه اینده تو خونه جدیدی نینی هم میاد! بووووووس