من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

بازهم اومدمممم

1392/6/10 13:15
نویسنده : مامان منتظر
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .....

بازهم اومدم تایه بنویسم وبرم.....درحال حاضرازاینترنت خبری نیست ومن ازخونه مامانم اینا دارم مینویسم تو وب........

این ماه میرم اقدام بعده 2ماه......ایشاله که بشه....ازهمه ی دوستان التماس دعا دارم......

اگه نشد باز باید برم دکترودوباره تلاش برای بدست اوردن ثمره ی زندگیم.....

 

خدایا یعنی میشه این بارته ته انتظارم باشه.....یعنی میشه همه ی این چشم به راهی ها تموم بشه ومنم طعم مادرشدن وبچشم....؟؟؟

 

دوستان التماس دعای فراووننننننننننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دانشجو
10 شهریور 92 14:34
سلام عزیزم ما توی وبلاگمون جشنواره ی زیبا ترین کودک رو برگزار کردیم منتظر حضور گرمتون هستیم ومارو با رای خودتون خوشحال کنید
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
24 شهریور 92 2:01
سلام ريحان جان ، خوبي عزيزم ؟ يه خبري از خودت به بده خواهر جان
مامی92
26 شهریور 92 13:43
برات دعا میکنم اگه میتونی بیا ایت تاپیک همه مث همیم http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=333815&PageNumber=468&msg=ok
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
5 آبان 92 1:27
ريحان جونم بيا يه خبري از خودت به ما بده ، دارم نگران مي شم
سحر
9 آبان 92 19:09
ریحان جان خبری ازت نیس؟ کجایی؟