من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

یه روزپرازدلتنگی های هرروزه.....

1392/10/25 0:34
نویسنده : مامان منتظر
773 بازدید
اشتراک گذاری

اومدم بنویسم وکمی خالی بشم وبرم.....برم پی کارم!!

می نویسم ازحال وهوای این روزا....روزای پر ازآشفتگی که 18ماهه رو کولم گرفته مو دارم باخودم میبرم..!!

میدونم روزی میرسه که مینویسم برای کودکی که تو بطن وجودم داره بزرگ میشه!

میاد اون روز هم میاد...چه فرقی میکنه کی بیاد؟؟

18 ماه یا 4سال بعد.....مهم اینه که تموم این ماه هارو که هرماهش 30 روز هست با اومدنت دلمو خوش کردم....

هرماه شورو اشتیاق ...هرماه فکرای قشنگ!!

مهم نیست ...یه روزایی میشکنم ..له میشم..به ته بودن میرسم و تو این دنیای فانی هیچ کس نیست که بفهمه !! حتی همونایی که میگن میفهمم!!

دلم خوشه! به اومدنت....به گریه های که شاید یه روزی جواب داد!!

دلم خوشه به انتظارم....به حال خراب 18 ماه انتظارم...به دل بی گناه همسری!

مهم نیست چقدرگذشت ازانتظارم....

مهم نیست یه جاهایی خواستم برم ...ازهمه ببرم....مهم نیست!

 

مهمه اینه که خدا خودش گفته من به عهدم وفا میکنم ! من تلاشمو کردم ..باقی دست خدااااا

40روز گذشت....ازختمی که برای زمینی شدن یه فرشته گرفتم..

40روز زیارت عاشوراااا....

مهم نیست که 40 روز هم گذشت تو زمینی نشدی!!

مهم اینه که من باعشق تموم روزامو گذروندم به امید اومدنت...

 

 

خدایـــــــــــــــــــــــــــــــا حال این روزام کمی سرده !!!

دو تا دستام خیلی وقته به سمتت باز شده وهنوز پایین نیومده !!!

خیلی وقته دردم شده بی درمون!!!

 

 

خدایـــــــــــــــــــا گاهی رمقی برای حتی یه گام برداشتن هم ندارم!

حس مادرشدن خفه ام کرده!

خدایــــــــــــــــــا بعده اینهمه امتحان گرفتن ازمن ...کی وقتش میرسه فرشته ام زمینی بشه؟؟

 

خدایــــــــــــــــــــا...

 

 

 

 

 

 

 

امروز روزه دیگریست..!

 

 

یه روز ازهمان روزهای بی تو..!

 

 

دربه دراین کوچه وآن کوچه...!

 

 

می دانم که انتهای یکی ازهمین کوچه ها..

 

 

منتظری....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

بابای ملیسا
24 دی 92 20:26
ضمن عرض سلام و تبریک بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر با قدمهای سبزتون ، کلبه کوچیک و مجازی ملیسا رو منور کنید و با گذاشتن یک یادگاری ، حتی بسان یک کلمه ، خاطرات ملیسا رو زیباتر و جادانه تر کنید. منتظر حضور گرم شما هستیم .
سحر
27 دی 92 23:22
الهی فدات شم ریحان جون خیلی خیلی زود انتظارت به پایان میرسه مطمئنم عزیزم
مامان منتظر
پاسخ
ممنون عزیزم ..انشاله
mami92
12 بهمن 92 18:21
از ته دل منم بود این متن زیبا!!!! با شادی و سرور و خنده ای در دل زندگی کنید در این صورت خدا نیایش شما را خواهد شنید حتی اگر کلمه ای هم بر زبان نرانید . . .
مهتاب
14 بهمن 92 12:39
سلام من خواننده خاموشه وبتم همیشه میام سر میزنم و همیشه وقتی پیج داره باز میشه دعا دعا میکنم که ایندفعه نوشته باشی ازمایشت مثبت شده.امیدوارم پست بعدی وبلاگت خبر خوبی بدی عزیزم
مامان منتظر
پاسخ
ممنون مهتاب عزیزم...
میترا(مامان ایلیا)
16 بهمن 92 11:35
فدای دل تنگت بشم دوستم.ایشالله جای این دلتنگی ها با یه فرشته کوچولو پر میشه عزیزم.
مامان منتظر
پاسخ
مرسی میترای گلم...ایشالله با دعای شما دوستان
نینی عاشق
16 بهمن 92 18:58
بیا بخلم ایشالله که به زودی زودی میای خبرمامان شدنتو مینویسی عسیسم
رها زی زی
23 بهمن 92 20:11
هیچی نمیگم چون حرفات حرفی برای گفتنم نذاشته.. فقط میتونم اینو بگم که درد این روزاتو و انتظاره 30 روزتو منم میکشم.. افسوس که به جز صبر کار دیگه ای نمیتونیم بکنیم.. فقط مث همیشه از خدا آرزوی صبر دارم برات و هرچه زودتر خبر خوشتو
مامان منتظر
پاسخ
ممنون عزیزم...صبر واژه ی غریبیه...این روزا باتموم وجودم دارم حسش میکنم ..خسته ام...انشالله تو هم نتیجه ی صبرت رو تاعید بگیری
فاطمه مامان زهرا
24 بهمن 92 0:32
ريحان جونم امروز تو حرم كريمه اهل بيت سلام الله عليها حسابي يادت بودم . ايشالا با دعاي اين بانو بزودي حاجت روا بشي
مامان منتظر
پاسخ
ممنون عزیزم....لطف بزرگی درحقم کردی!. خیلی محتاج دعام خیلی
mami92
30 بهمن 92 16:06
مامان دینا
30 بهمن 92 18:30
سلام ریحان جون امیدوارم یکی مثل خانوم خوشگل من خدا بهت بده منم واست دعا می کنم
مامان منتظر
پاسخ
ممنون مامان دینا..خدابرات نگه دارگل دخترت رو
بهار
3 اسفند 92 12:49
وقتی زندگی برایت سخت است به یاد بیاور دریای ارام ناخدای قهرمان نمیسازد انشالا به حق علی یه فرشته زودی تو دلت بشینه
مامان منتظر
پاسخ
ممنون بهارجون...
پارمیس
3 اسفند 92 14:02
سلام خیلی اتفاقی اومدم تو وبسایتتون چقدر نوشته هات به دل میشینه اگه لایق باشم واست دعا می کنم
مامان منتظر
پاسخ
ممنون پارمیس جان...خوشحال شدم بهم سرزدی..
رخساره
22 اسفند 92 14:54
دعاهایم را در دستان باد می گذارم!باد از میان درخت ها خواهد گذشتو دعاهایم برای تو به اندازه ابدیت تکثیر خواهند شد... پس نگران نباش به آرزوهایت خواهی رسید!من به پاکی درخت ها ایمان دارم!!! دوست خوبم از صمیم قلب و با دل شکسته ای که این روزها دارم برات دعا میکنم که خدای مهربونمون زودتر فرشتتو بفرسته تو بغلت. خدای بحق مهربونیات میخوام حالا که داداش من آسمونی شد فرشته دوستمو زمینی کنی آمین
مامان منتظر
پاسخ
ممنون رخساره جون...ازخدا میخوام داداش گلت تو بهترین جای بهشت باشه
سمیرا
24 اسفند 92 19:10
سلام عزیزم,إن شاءالله بزودی حاجت روا بشی...به منم سربزن,منم منتظر زمینی شدن فرشته آسمونیمون هستم... التماس دعا...
مامان منتظر
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی...حتمابهت سرمیزنم
مامی92
26 اسفند 92 19:43
دیگر آن خنده‌ی زیبا به لب مولا نیست همه هستند ولی هیچ کسی زهرا نیست قطره‌ی اشک علی تا به ته چاه رسید چاه فهمید که کسی همچو علی تنها نیست شهادت حضرت فاطمه(س) تسلیت باد برات از خدا بهترینا رو آرزو دارم
مامان منتظر
پاسخ
ممنون گلم...
مهتاب
20 فروردین 93 17:07
سلام ریحان جون من یه دکتر تو قم میشناسم که معجزه میکنه و درمانش تضمینیه به خدا همسایه طبقه پایین مامانم 3 سال بود که بچه دار نمیشدن مشکل هم از خودش بود هم از شوهرش دکترا که ناامیدش کرده بودن وقتی رفتن پیش این دکتره 2 ماهه بچه دارشدن الان 6 ماهشه یه پسر کاکل زری تو راه داره شاید خواست خدا بوده که من وبلاگتو ببینمو این دکتر رو بهت معرفی کنم دکتره بهشون گفته بوده اگه جواب نگرفتین تمام پولی رو که هزینه کردین بهتون برمیگردونم یعنی کارش صد در صد تضمینیه دکتر طب سنتیه و روحانیه و بیمارستان ابن سینا مال اونه اگه خواستی برام کامنت بذار تا ادرسو تلفنشو بهت بدم اتفاقا چند ماه پیش فاطمه مامان زهرا مسافر کربلا بهم گفته بود که یکی از دوستام مشکل داره براش دعا کن همون موقع هم من بهش گفتم که این دکتر رو میشناسم نمیدونم بهت گفت یا نه خلاصه تیری تو تاریکیه و امتحانش ضرر نداره ایشالا که به حاجتت برسی عزیزم
مامان منتظر
پاسخ
سلام مهتاب جونم...ممنون عزیز..لطف کردی. اگه میشه ادرس وشماره تلفنشو بذار...میشه تلفنی کمک گرفت ازش؟ مشکل اون خانم جی بود؟ دکترچه راهه درمانی بهش داد
مهتاب
21 فروردین 93 16:12
عزیزم خودش که تنبلی تخمدان داشت با یه خروار کیست شوهرشم که تعداد اسپرم هاش فوق العاده کم بود و جهششونم ضعیف بود رفتم خونه مامانم اینا ازش ادرسو شماره رو میگیرم فکر نکنم تلفنی کارت راه بیفته فعلا بای
مامان منتظر
پاسخ
ممنون گلم... من خودم مشکلی ندارم..شوهرم هم سالمه...لوله ام بسته بودکه 4ماهی میشه باز شده
مامان علیرضا جون
21 فروردین 93 17:19
سلام عزیزدلم،الهی من فدای اون دل کوچیکت بشم! عزیزم انشاا... با امید به خدا به ارزوت میرسی! متنت اشکمو در اورد،اگه لایق باشم واست دعا میکنم
مامان منتظر
پاسخ
ممنون گلم..محتاج دعاتون هستم..