من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

شروع روزهای انتظار..

1392/2/7 17:38
نویسنده : مامان منتظر
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام....

دوباره شروع شد...روزهای انتظاررر...8روز مونده به پایان انتظار..انتظاری که نمیدونم تهش خوشیه یا ناخوشی.......هرچی هست باعث شده این روزهابرام سنگین بگذره..سنگین ترازقبل..... کارم شده گریه...اخ که چقدرررر بدم میادوقتی خودم یه خودم انرژی منفی میدم...

اماخداجون توببخش...انتظارکمرمو میشکنه ....چه بخوام چه نخوام فکرای منفی توذهنم  خیلی بیشترازفکرای مثبت قشنگ هست..

دنیای بدی شده خدا..نه؟؟ ببنده هات وببین ..دیگه بهت اعتمادندارن...دیگه دلشون وبه حکمتات صاف نمیکنن...دیگه امیدوار نیستن بهت..خودمو میگم خدا...درجریان که هستی...؟؟

 

اون  بنده هایی که میگم ..خودم هستم...اره من....همونی که ادعاداره خداهواشو داره...اما این روزا دلش ازخداگرفته..

همونی که ادعاداره همه ی کارای خداحکمته وبایدسپردبه خودش......اماوقته امتحان خداکه میرسه جامیزنه ومیشینه گریه زاری میکنه...

اره خدا......من همونم ..همون بنده ای که طاقت هیچ چی ونداره....

نه طاقت خودشو...نه طاقت زخم زبون مردم.....نه طاقت نگاه های نگران همسر...نه طاقت دله نگرانه مادر...

 

چندروزه دارم حساب وکتاب میکنم..ازانتظاره من تاانتظاره اون چقدرفاصله اس....؟؟ که اون اززمانه خواستنش ازخداتا براورده شدنش همش 2ماه طول کشید...

چندروزه دارم به خودم فشارمیارم تابفهمم حکمت یعنی چی؟

اصلااین حکمت که میگن چیه؟؟؟

وباز طبق معمول دل شکسته تر ازقبل ......میگم خدایا راضی ام به رضای تو....


 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ماماطهورا
7 اردیبهشت 92 21:08
سلام عزيزم انشالله كه آخراين انتظار شيرين من ميدونم الان چي ميكشي چون من خودم هم تا اين انتظار 3روز هم بايد تحمل كنم و ميدونم كه ساعتها هنگام انتظار انگار حركت نميكنن ولي بايد اميدوار باشيم هرچي بخواي هرچي به خودت تلقين كني همون ميشه پس انرژي +++++++++++++++++ بده به خودت ماماناي اين ماه ماييممممممممممم انشاللهههههههههههههه

اره عزیزم باانرژی مثبت پیش میریم..
ایشالله مامان این ماه هستیم جفتمون..
داريوش
8 اردیبهشت 92 6:56
سلام صبح بخير از كار خدا هيچ كس نمي تواند سر در بياورد در هر كارش حكمتي وجود دارد پس به اوپناه ببريدكه ار پناه بي پناهان است واگر خواسته باشيد استرس به خودتان وارد كنيد هر روز اعصابتان بيشتر به هم ميريزد و از زخم زبانها مردم بيشتر درامان نخواهيد بود
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
8 اردیبهشت 92 15:50
خدا تنها روزنه امیدی است که هیچ گاه بسته نمیشود...

تنها کسی است که با دهان بسته هم میتوان صدایش کرد...

باپای شکسته هم میتوان سراغش رفت...

تنها خریداریست که اجناس شکسته را بهتر بر میدارد...

وقتی به تو پشت کرده اند او آغوشش رابرایت میگشاید...

وقتی همه تنهایی گذاشتند او محرمت میشود...

و تنها کسی است که دلش با بخشیدن آرام میگیرد و نه با تنبیه ...
....
من که خوب درکت میکنم ریحانه جان ...
اما خدای ماهم بزرگه ...
بعد هر حکمتی ... رحمتی هم هست ...
یه روز تو همین روزا اسم من و تو هم مادر میشه ....
یه روز درهای رحمت خدا به روی ماهم باز میشه ... چه خوبه که اینقدر محکم باشیم که اون وقت رومون بشه به خدا نگاه کنیم و بگیم خدایا شکرت که جواب صبرم و دادی...
انشالله همیشه خدا قشنگترین لحظه های ناب زندگی و برات رقم بزنه عزیزم


ممنون زینب جون...خدای ماهم بزرگه..روزه خوشیه ماهم میرسه ..یقینااون روز نزدیکه

shadi098
8 اردیبهشت 92 16:42
سلام ریحانه جونم شادی ام عزیزم نگران نباش من و تو مثله همیم هردو 8 روز داریم تا ببینیم خدا برامون چی خواسته ایشالله هردومون مامان میشیم
shadi098
8 اردیبهشت 92 16:42
سلام ریحانه جونم شادی ام عزیزم نگران نباش من و تو مثله همیم هردو 8 روز داریم تا ببینیم خدا برامون چی خواسته ایشالله هردومون مامان میشیم


ایشالله شادی جونم..
مسیحا بانو
8 اردیبهشت 92 21:47
چــــــــــــــــــــــــــــه قدر درک می کنم حالت رو عزیز دلم....
من هم ماه هاست اشک می ریزم....
خدایا به حق حضرت مادر دامن همه ی دوستداران را به زودی زود سبز کن


ممنون مسیحا.....امیدوارم این ماه دستامون پرباشه به حرمت خانم فاطمه
مسیحا بانو
8 اردیبهشت 92 21:48
الی
9 اردیبهشت 92 9:27
همه چی تو انتظار قابل تحمله جز شرمنده همسری بودن به خاطر محروم شدنش از نعمت پدر بودن
ولی چه میشه کرد
این روزهای قشنگ اردیبهشتی رو با گریه حروم نکن


اره الی...نگاه نگران همسرخیلی سخته...
امیدوارم به زودی تموم شه
ماماطهورا
11 اردیبهشت 92 12:05
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی تو زهرایی , تو زهرایی . . . روززن به همه ي دوستهاي گلم مباركككككككككك
ماماطهورا
11 اردیبهشت 92 13:22
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی

تو زهرایی , تو زهرایی . . .


روز زن رو به همه ي دوستهاي عزيزم تبريك ميگم

مرسی مامان طهورا..همچنین برشمامبارک باشه