من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه سن داره

یکی یک دونه ی من

سال جدید

1393/1/24 2:47
نویسنده : مامان منتظر
664 بازدید
اشتراک گذاری

سلام... 

 

باورم نمیشه که سال 1393هم اومد...

 

1سال دیگه هم رفت رو انتظارم....

 

خدایا شکرت...شکرت که عزیزانم تن سالم دارن...شکرکه همسری دارم مهربون...شکرکه زنده هستم

وزندگی میکنم...شکر!

 

ایام فاطمیه هم تموم شد...وقتی به آش نذری مامانم فک میکنم دلم آتیش میگیره...

 

امسال تو مراسم شهادت حضرت زهراآش خانم زهرا رو هم زدم وازخانم حاجت خواستم...

 

خدای من خودش شاهده حالم بود که وقتی دیگ به اون بزرگی با قاشق به اون کلفتی رو باتموم قوا

میگرفتم تو دستم ویازهرا میگفتم وهم میزدم چه حالی میشدم...چه بعض عجیبی ته گلوم به حنجره ام

فشار میاورد..

 

کاش کسی پیشم نبود خانم!..کاش دورم خلوت تا بااون حال معنویم زارزار گریه میکردم....

 

امادلم خوشه...دلم به معجزه ی خدا خوشه...دلم به دعاهای پدرو مادرم خوشه...دلم به نذری که پدرم

برای من کردخوشه!...دلم به وهمسرم وسید بودنش خوشه!

 

می دونم یه روزی ازهمین روزهااااا خوشی من هم می رسه...زوده زود..

 

میدونم یه روزی تموم این دردهااا...این فکرهای لعنتی تموم میشه...یه روزی که دور نیست...

 

یه روزی که منم بی حسرت به زنهای حامله نگاه کنم...

 

میرسه اون روز...روزی که حس قشنگ مادرشدن وبچشم...حس قشنگ بالا اومدنه شکمم...حس

قشنگ شیردادن به بچه ام..حس قشنگ زایمان...حس استرس مادرانه

 

میرسه...اون روزبه زودی میرسه..

 

 

اماخدایــــــــــــــــــــــا امان ازاین دل..!

 

امان ازچشم انتظاری...

 

امان ازشیطان...

 

امان از حسرت هااااا..

 

امان ازبغض های فروخورده..

 

امان ازگریه های سرسجاده..

 

امان ازشرمندگی...

 

امان..امان...

 

خدایا کاسه ی صبرم لبریزه .....دربرابر قانون تو سره تعظیم فرود اوردم...کمکم کن...

 

کمک کن تا روی پاهای خودم راه برم...کمک  کن تادلم فقط به توخوش باشه..

 

ازکنایه هااا ازتمسخرهاااا خسته ام...!!

 

خدایا بزرگی کن ودستهای من روبگیر..

 

امشب یکی ازآن هزاران شبیست که همسری به اغوش خواب پناه برده ست ومن تنها وبیصدا گریه

میکنم....

 

بی صداباهق هق های فروخورده...

 

می دانم روزی ازهمین روزهاااا روزگار من هم روی خوشی به من نشون میده

 

 

لذ

پسندها (2)

نظرات (9)

مه سیما
24 فروردین 93 15:57
سلام ریحانه جون .وقتی نوشتتو میخوندم از اول تا اخرش اشک ریختم.اخه منم یه جورایی مثل توام.دوست دارم زود بچه دار بشم.انشاالله به زودیه زود هم شما هم من نی نی دار میشیم.به حق جدم
مامان منتظر
پاسخ
ممنون مه سیماجون...انشالله خبربارداریت وبه زودی زودمیشنوم گلم
میترا مامان ایلیا
26 فروردین 93 14:17
سلام ریحانه جونم.امیدوارم سال جدید سال خوبی باشه پر از اتفاق های خوب.با یه فرشته کوچولو که دستاتو بگیره و این دلتنگیهارو از یادت ببره.امیدت به خدا باشه.خدا بنده های خاصشو بیشتر امتحان میکنه
مامان منتظر
پاسخ
ممنون میترای گلم...ایلیارو ماچش کن حسابی.. منم منتظره دستای توانمنده خداهستم
مامی92
29 فروردین 93 20:49
افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است . روز زن مبارک
مامان منتظر
پاسخ
ممنون عزیزم...به شماهم تبریک میکم
الی
31 فروردین 93 13:58
ایشالا انتظارت زود به سر میاد حال منم کمتر از حال تو نیست
مامان یسنا کوچولو
4 خرداد 93 18:21
سلام عزیزم.وقتی نوشتتو خوندم یه حال عجیبی بهم دست داد.یاد خودم افتادم.اخه منم نی نیمو از خانم فاطمه گرفتم.پارسال دو ماه که ازایام فاطمیه گذشت خدا یسنا خانومو به حق خانم فاطمه گذاشت تو دلمم.امیدوارم به زودی حاجت روا بشی.بهم سر بزن عزیزم. من لینکت میکنم دوست داشتی لینکم کن..
منتظر نی نی
8 خرداد 93 12:19
سلام عزیییییییییییییییزم غصه نخور منم مثله خودتم گلم ایشالله زوووووووووود مامان میشی
مامی 93
24 خرداد 93 20:53
سلام با عنایت پروردگار و کرم و بخشش ائمه من حاجت قلبیمو گرفتم خدا خیلی سوپرایزم کرد بطوری که اصلا باور نمی کنم میتونین سوپرایزمو تو وبلاگم بخونین ممنون ان شاالله شما هم هر چی از خدا میخاین بهتون بده الهی امین
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
19 مرداد 93 17:50
ريحان جان در چه حالي عزيزم؟ سلام گلم هسنم..درگیره ی سری ازکارها...گمترمیام به وب سربزنمم
الی
27 مرداد 93 11:12
کجایی دوست گلم بیا بنویس