من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

بدون عنوان

1392/9/27 18:27
نویسنده : مامان منتظر
282 بازدید
اشتراک گذاری

دلــــــــــــــــــم می گیرد


وقتی می بیـــــــــــــــــــــنم .....تــــــــــــــــوهستی.....!!!


من هســـــــــــــــتم...!!!


امـــــــــــا قسمت نــــــــــیست او باشــــــــــــد...!!


 

فلف

 

این یلـــــــــــــــــــــدا هم بی تو گذشت...!!!!!!

 

 

دارم میرم قم...کمی حال وهوام عوض بشه...دلم میخواد اینقدرگریه کنم تا اروم شم...اینقدرناله بزنم تا قلبم سبک بشه.....

اگه لایق باشم واسه همتون دعا میکنم..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
27 آذر 92 18:29
سلام خوش بگذره
مامان منتظر
پاسخ
قربونت گلم..
سحر
28 آذر 92 18:23
ریحان جونم التماس دعااااااااااااااااااااااااااا
مامان منتظر
پاسخ
محتاجیم به دعا گلم..
میترا(مامان ایلیا)
28 آذر 92 18:53
سلام ریحانه جون.خوبی گلم.خوش به حالت عزیزم.ما رو هم دعا کن .ایشالله سال بعد عکس شب یلدارو با یه جوجه ناز و دوست داشتنی جشن میگیرین عزیزم.خدا بزرگه گلم.دوست دارم
مامان منتظر
پاسخ
ممنون میترای گلم...انشالله هرچی خیره.. ایلیای گلت روببوس
سحر
29 آذر 92 13:28
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .
مامان منتظر
پاسخ
ممنون..انشاالله عمره شماهم بلند ویلدایی باشه
رها
7 دی 92 23:07
ریحان جونم فقط این و بدون که تا سال دیگه یلدا حتما نی نی پیشته و سه تایی عکس یلدا میندازید[خانواده فقط به این فک کن خیلی شیرینه
مامان منتظر
پاسخ
حتما رها جون... ایشالله تاسال اینده باهم مامان میشیم
میترا(مامان ایلیا)
8 دی 92 15:55
لطفا به ایلیا رای بدید.ممنونم http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2013121414022003557
مامی 92
9 دی 92 18:20
سلام بعد از مدت طولانی باز برگشتم من قراره این ماه ای یو ای کنم براتم دعا میکنم ایشالله بعد عکس مامان بشی
مامان منتظر
پاسخ
سلام عزیزم...انشالله باخبرای خوش میای...دلت وصاف حتماصلاحت باشه مامان میشی.. ممنون بابت دعاگلم