من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

دل نوشته

1391/8/9 14:10
نویسنده : مامان منتظر
192 بازدید
اشتراک گذاری

لمس کن کلماتی راکه برایت مینویسم

تابخوانی وبفهمی که چقدرجایت خالیست

تابدانی نبودنت ازارم میدهد

لمس کن نوشته هایی راکه لمس ناشدنیست وعریان

که ازقلبم برقلم وکاغذمی چکد..........

لمس کن گونه هایم راکه خیس است وپرشیار

لمس کن لحضه هایم راتو که می دانی من چگونه عاشقت هستم

لمس کن این باتونبودن هارا........لمس کن

بسب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sanaz
9 آبان 91 15:04
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما......
پریسا
9 آبان 91 16:23
مثل همیشه عالی هستی.مطمئن باش نی نی دارمیشی گلم.
(به ایمیلم نخندی ها.سوادانگلیسی ندارم)


سلام...مرسی پریساجونم که سرزدی..بوس
فافا
9 آبان 91 21:09