من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

دردودل

1391/8/18 17:26
نویسنده : مامان منتظر
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...سلامی که بوی دلتنگی میده .بوی غم.بوی انتظار.بوی دلشکستگی.

گلم هنوزنیومدی تودلم....

دیگه داریم نزدیک میشیم به محرم کمتراز1هفته مونده نازنینم......یه عهدی بستم بین خودمو امام حسین که اگه تومحرم امام حسین یه نگاه به من کردنذرموادا کنم.خدایاقربون تموم حکمتات برم....

من بنده ی ناچیزتوهیچوقت نمیتونم درک کنم چه حکمتی برام رقم زدی... خداازت طاقتی بلندمیخوام....صبرلبریزشده..کم اوردم....

کاسه ی صبرموپرکن....ارادموقوی کن....

خدایاصدامومیشنوی من صبـــــــــــــــــــــــرمیخوامگریه

صبری که بازنشکنم...له نشم....محکم باشم..

خدایـــــــــــــــــــــامنودریاب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)