من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

بدون عنوان

1391/8/20 12:49
نویسنده : مامان منتظر
143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام..به گل روی ماهت...2روزی بودکه نیومده بودم...مهمون داشتم یه 10نفری بودن..همه هم رفیقای بابایی باخانوماشون بودن...کلی خسته شدم..خمیازه

ولی خوب خوش گذشت...رفتیم بیرون حسابی تفریح وگردش کردیم...جای شما خالی کوچولوی نیومده من...یه چیزه کوچولوبودکه کمی منوناراحت میکرداین بود که 3تاشون نی نی کوچولوداشتن..واییییییی منو بابایی هم که عشقه نی نی....

کوچولوی من کاش بودی تاایناهم بازیت میشدن...اسم 3تاشونم پرنیان...راتا..مهتا بود....البته راتاومهتاکوچولوی 30یا40روزه بودن وپرنیان 1ساله بود..خلاصه خونه ی ماکودکستانی بودواسه خودش.....کاش زودترروسفیدم کنی کوچولو

بابایی هم عشقه پرنیان بودکلی باهاش بازی میکرد...وای من چقدردلم میگرفت ازاین صحنه ها......فسقلی زودتربیاتودلم دیگه


باتوموندن باتوبودن باتوررفتن ارزومه........

هرجاباشی هرجاباشم دیدن تو ارزومه......

سسث

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شاهزاده كوچولوي من
20 آبان 91 13:53
سلام ....
وبلاگ زيبايي داري با مطالب زيباتر .... موفق باشي
به ديدن وبلاگ ني نيه منم بيا خيلي خوشحال ميشم عزيزم


سلام...ممنون که به وبلاگم سرزدید....حتماسرمسزنم به وبتون..
شاهزاده كوچولوي من
24 آبان 91 12:17
سلام عزيزم ... ببخش مثل اينكه آدرس رو درست وارد نكرده بودم


خواهش میکنم خانمی.