من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

بدون عنوان

1391/8/30 1:34
نویسنده : مامان منتظر
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقه قشنگم .....خوبی گله مامان خوبی نفس من......همه عمره من

هستی من....اینقدردلم میخواست تواین حال وهوای محرمی وقتی توشهر من وبابایی باهم قدم میزدیم توتودلم بودی.....اینقدردوست داشتم بودی تو وجودمو برات ازمحرم میگفتم ازعلی اصغرش که تورو نذره اون اقازاده ی کوچولوکردم

امااین بارم قسمت نیست گلم .....خدایه خودت بهترمیدونه کی وقتشه بیای تو دلم...دلم امشبم گرفته مامانی....گاهی وقتایه چیزی عین یه سنگ میادوبه گلوم فشارمیاره...فقط بانوشتن برای توکوچولوم اروم میشم......به امیده اینکه روزی دست نوشته های مامانت وبخونی....راستی گلم 2روزه دیگه میریم پیشه پیش مامانم اینایه شهره دیگه ..اخه تاسوعاوعاشورانزدیکه گلکم....

امشبم مراسم شیرخوارگان بود....کاش بودی......

 

 

تیرنگذاشت که یک جمله به اخربرسد

هیچ کس حدس نمیزدکه چنین سربرسد

پدرش چیزه زیادی که نمیخواست فرات

یک .دوقطره ضرری داشت به اصغربرسد؟؟

یبی

گلکم تورو نذره شاهزاده کوچولوکردم

به امیده روزی که منم بچه مولباس علی اصغربپوشونم و

بگم بچه ام فدای حسیــــــــــــــــــــن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ثنا
1 آذر 91 14:37
من از آخر این پستت خوشم اومد عینا کپی کردم تو وبلاگم
معذرت میخوام قبل اینکه اجازه بگیرم اینکارو کردم
اگه ناراحت شدی بگو ورش میدارم


نه عزیزم چراناراحت شم...بوس