من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

محـــــــــــــــــــــــــرم

1391/9/1 14:07
نویسنده : مامان منتظر
273 بازدید
اشتراک گذاری

یذبقا    سلام من به محرم..به ماه دلبره زینب

سلام من به محرم...به کاروان بهاری که درمسیره خزان است

سلام من به محرم

به نازه اشک ابولفضل...به ان دو دست قشنگ و...

به زخم مشک ابولفضل......


سلام یه سلام عاشقانه وخالصانه

امروز3روز ازمحرم میگذره ...وای که چقدرمحرم ودوست دارم من..می دونی کوچولو ازخداخواسته ام اگه توروبهم دادمحرم بکنمت نذره علی اصغرکوچولو...حتماخودتم دوست داری مامانی......اولین روزه محرم عمه بابایی فوت کردورفت پیش خداگریه زنه خوبی بود...دوسش داشتم.

تواین دهه ی محرم دلم خیلی گرفته ...خیلی پره...خیلی بغض داره...گریه

شبهای محرم خیلی شبهای غنگینیه...کوچولوخودت که بیای همه چی میفهمی مامانی....تو فقط بیا...بیاکه من دلم پرکشیده برای تو

بصثب

انان که حســـــــــــــــــــین راخداپندارند..

کفرش به کنار...........

عجب خدایی دارنــــــــــــــــــــد..


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نفس
29 آبان 91 13:33

وقتی به هوای دیدنت قلب ابرها هم تند تند می تپد...
یاد تو مثل چیزی شبیه یک قطره باران
بر لب های خشک و ترک خورده ام لیز می خورد .!
شناختی؟؟؟؟؟؟؟؟
نفس از نی نی سایت

اره نفس جون شناختمت.....ممنون ازاینکه بهم سرزدی