من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

بعدازغیبتی طولانی

1391/9/11 11:47
نویسنده : مامان منتظر
225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت گل من بالاخره بعده 10روزخونه ی مامان ایناموندن اومدم خونه....دلم واست یه ذرهههههههههههه شده بودکوشولو......

شبهای محرم خیلی دعاکردم واسه سلامتی خودمو خودتوبابایی......ازامام وحسین وخداش خواستم اگرقراره بردادنت هست تورو سالم بهم بدن........

نمیدونی که چقدرچشم انتظاری بده.....اخه به توکه داره خوش میگذره کوشولوی من چشمک...مارو اینجاتو کف خودت گذاشتی فجیعقلب

واسه ی توفسقلی که اون بالابالاها داری به ریش من وبابایی میخندی رفتم دکتر..میگفت حلــــــــــــــــــــــــــه حلــــــــــــــــــــــــــــه.....همه چی خوبههههه

فقط خوده خوده پدرصلواتیت باید اوکی بدی بیای پیشه من..مشغول تلفن

کوشولو یه خواهش........میشه حالاکه اون بالا بالاها هستی به صاحبت بگی منو کمی زودتربفرست تودله مامانم......

بهش بگو مامانم قول میده مامانه خوفی باشه....قول میده منو خوب بزرگ کنه

قول میده خوب تربیتم کنه....قول...قول....قول....خیال باطل

خوب نی نی من منتظرم بیبنم چه میکنی ..................


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شبنم
12 آذر 91 17:24
سلام عزیز هم دردم ایشالله این ماه نگران نباش

هی کوشولو اون بالا جا خوش کردی بیا دیگه همه ما منتظرتیماااا


سلام شبنم جون...ممنون ازاینکه به وبلاگم سرزدی... ایشاله زودمامان میشی
مامان فرشته
17 دی 91 15:29
سلام عزیزم خیلی دعا میکنم که خدا این فسقلیرو هر چه زودتر بهتون هدیه کنه ای جان چقدر زیبا بود بوس
مامان نازنين
14 آبان 92 10:56
انشاالله كه تو اين ماه حاجتت رو بگيري وسال ديگه ني ني خوشگلتون رو ببري تو عزاداري علي اضغر امام حسين


ممنون گلم..انشالله