من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

اماده شدن برای سفربه مشهد

1391/11/16 13:55
نویسنده : مامان منتظر
463 بازدید
اشتراک گذاری

آقاجون اگه خدابخوادتاچندروزه دیگه میایم پیشت

بیق

 

وقتی این عکسو میبینم دلم ضعف میره......یاده 2سال پیش می افتم که حرکت کردیم برای مشهد....شب بودکه رسیدیم مشهد....رفتیم سمت خیابونی که انتهاش بارگاه امام رضا.......یه خیابون تاریک.....بدون هیچ ماشینی .....هواسرده سرده....ساعت ازنیمه های شب گذشته.... همه ی چشم هامنتظره پیداکردن گنبد طلایی اقا.........یهوو همه چی متوقف میشه انگار...یهوتو چشم هایه برقی می افته وازهمون دور دورهاااا اشکهاسرازیرمیشه واقااذن دخول میده.. وقتی ازدور دورا حرم اقارو دیدم دلم لرزید......یادش بخیرچه حس زیبایی بود...چه لحظه ای نابی بود......

بی صبرانه منتظرم تاروز موعود برسه .............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فاطمه مامان زهرا مسافر کربلا
18 بهمن 91 9:48
سلام عزیزم ! ایشالا به سلامت برین و با زیارت قبول شده و یک دل شادو یک عالمه خبر خوب برگردین . من هم اسم شما رو به فهرست دوستامون اضافه کردم .

سلام عزیزم...ممنون که به وبم اومدی...

مامان شکوفه
21 بهمن 91 8:19
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری امیدوارم زودتر به مراد دلت برسی درسته گاهی وقتها از شدت خستگی و بی خوابی شبا کار های بچه که تمومی نداره دوست دارم موهامو بکنم ولی انقدر شیرینیش زیاده که حتی قابل وصف نیست پس با توجه به تجربه ای که خودم داشتم برات دعا میکنم هر چه زودتر به مراد دلت برسی و خدا این کوچولوی دوست داشتنی و بهت هدیه بده

سلام عزیزم...منم عاشق تموم خستگی های مادرانه ام..برام دعاکن دوستم..
مسیحا بانو
21 بهمن 91 8:56
خیلی التماس دعا
ایشالله که بری پیش امام رئوف و دست پر !
با یه دونهی بهشتی برگردی!
منم خیلی دعا کن
هم دلم امام رضا می خواد هم نی نی ....

سلام عزیزم...برات دعاکردم.....هرچندخودم تومشهدمامان نشدم..اماازوقتی رفتم مشهددلم خیلی اروم شده...میدونم که امام رضابه هممون میده...مگه میشه اقادله زوارشو بشکنه...؟؟

زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
22 بهمن 91 1:13
سلام خیلی خیلی التماس دعا دارم

محتاجیم به دعازینب جون..بوس..اونجابه یادت بودم
مسیحا بانو
24 بهمن 91 22:17
چی شد؟
مامان شدی یا نه؟
بیا زود خبر بده.....


سلام عزیز....نه.مامان نشدم..اماخداخیِـــــــــــلی بزرگه...
مسیحا بانو
27 بهمن 91 18:43
کجایی پس؟
مامان شدی یا نه؟


سلام..این بارم نشدامااشکالی نداره..من به حاجت روایی اقاامام رضاامیدوارم