من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

پیامی ازخدابرای من

1391/12/2 15:53
نویسنده : مامان منتظر
250 بازدید
اشتراک گذاری

می دونم هرازگاهی دلت تنگ میشه.....همون دلی که جای من دراون هست

اونقدرتنگ میشه که یادت میره من اونجام.......

دلتنگی هات وازخودت بپرس ونگرانه هیچ چیزنباش..هنــــــــــــــــــوزمن هستم

هنوزخـــــــــــــــــدات همون خداست...هنوز روحت ازجنس من هست...

امانمیخوام توهمون باشی....برای اینه که توبایددرهر زمان بهترین باشی...نگران شکستن دلت نباش..

ومی دونی که من شکست ناپذیرم ..وتو من وداری برای همـــــــیشه.

چون هروقت گریه میکنی دستهام چشمات رامینوازه..

چون هروقت بغضت نذاشت صدای نرمت روبشنوم صدای خرد شدن دیواربینمون رو شنیدم..

درسته که من وفراموش کردی ..امامن حتی سرانگشتات رو ازیادنبردم

دلم نمیخواد غمت رو ببینم..

می خوام شادباشی....

نگران فردات نباش دستانم قلبت رو همیشه لمس میکنه

شب هاکه خوابت نمی بره فکرمیکنی تنهایی؟؟

اما!نه من هم دل به دلت بیدارم....

فقط کافیست خوب گوش کنی..

وبشنوی ندایی که تورافرامیخونه به زندگی..اگرتوزندگی برات مشکلی پیش اومدکه قادربه اداره کردن اون نیستی..برای رفع اون تلاش نکن.

اون رو به صندوق دلم بسپار..

همه چیزانجام خواهدشدولی درزمان مورده نظرمن ....نه تو

وقتی دردت رو توصندوق دلم گذاشتی پیگیری نکن..

درعوض روی چیزهای خوب زندگیت تمرکزکن.

ناامیدنـــــــــــــشو........................................

به زودی جواب تمام صبــــــــرو ایمانت به من رو میگیری....



 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)