من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

برای دل خودم

1391/12/21 13:18
نویسنده : مامان منتظر
320 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره دلتنگی تمام وجودمو پر کرده....... دوباره 1ماه فکرای قشنگ وزیباجاش وداده به کفـــــــــر گفتن وهی پشتش استغفراالله...

نمیدونم ازکجابگم ..ازکجاشروع کنم...ازحس اعتمادم به خالق هستی یا ازکم صبری خودم .

دلم قده تمام اسمونای بالای سرم گرفته..بهارداره میادامابهاره من هنوزنیومده..

خدایاازاین امیدو انتظارهرماهه کلافه ام خیلی کلافه ام.....


دلم صبرمیخواد..........خدایا دارم کم میارم ...

میشنوی خداجون بدجوری پیمانه ام خالی شده...چرافکری به حالم نمیکنی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه
21 اسفند 91 15:13
بفرما خصوصی
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
21 اسفند 91 22:31
سلام دوست خوبم...
نمی خوام نصیحت کنم چون درکت میکنم...
اما خدا با صابرین است ...
من اطمینان دارم بهار زندگی ما هم میرسه

اره زینب جون...خداباماست...ولی گاهی ادم کم میاره...
الی
22 اسفند 91 12:15
بهار میرسه
چیزی نمونده


ممنون الی جون..
مامان مهسا
15 فروردین 92 13:57
دوست مهربونم آخر هر انتظاری یه اتفاق شیرینه.......
امید و توکلتو به خدا از دست نده


ممنون عزیزم....من همیشه به خداامیدو ایمان دارم
الناز
14 اردیبهشت 92 14:17
عزیزم منم مث شمام امیدوارم روزی برسه که خبرای خوش مادر شدنمون رو بهم بدیم آمــــــــــــــــــــــــین


امین....ایشالله...