من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

مهربانی خدا

1391/12/22 12:38
نویسنده : مامان منتظر
219 بازدید
اشتراک گذاری

برایم نوشته بود.....

 

 

گاهی اوقات دستهایم به ارزوهایم نمیرسند

شایدچون ارزوهایم بلندند.............

ولی درخت سرسبزشاداب صبــــــرم میگوید......

امیدی هست........چون خدایی هست..

اری چه زیبانوشته بود.....

همواره باخود تکرارمیکنم...........

امیدی هست چون خدایی هست...

 




 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پريا
25 اسفند 91 0:26
سلام ريحانه خانم. اگه درست بگم همون ريحانه خانم خودموني(اشتباه که نميکنم؟)تو تاپيک شادي.برات پيغام دوستي ميفرستم واگه همون ريحان خودمون بودي تاييدش کن کارت دارم بامعرفت
ممنون ازمطالب وبلاگت.ايشالا به زودي مامان ميشي عزيزم


سلام پریا..اره همون هستم...پیغام دوستی ورو هم تایید کردم.
الی
25 اسفند 91 20:54
امیدی هست


حتماامیدی هست دوستم..
مامان بردیا قلقلی فلفلی
17 فروردین 92 8:37
سلام دوستان عزیز
جشنواره نوروزی جشنواره اتلیه سها
لطفا به ادرس لینک شده در همین قسمت رفته و به عکس من رای ٥ امتیازی بدهید . . .
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
ممنون میشم به پسر من رای بدین
بردیا شور گشتی


سلام عزیزم به گل پسرت رای دادم

سلام
18 فروردین 92 7:28
سال نو بر شما مبارك اميدوارم كه امسال خدا به شما دوقلو بده وصحيح وسالم در كنار شوهرت باشي


ممنون دوستم.....همچنین برشمامبارک باشه
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
22 فروردین 92 16:58
سلام خوبی ریحانه خانم خبری ازت نیست خوبی ؟


سلام زینب جون...توخوبی؟
حس نوشتن وندارم...اخه اون فسقلی که هنوزنیومده ..
امیدی برای نوشتن ندارم
الی
24 فروردین 92 12:31
چرا نمینویسی؟؟؟؟؟؟؟



سلام الی...اینروزاحسش نیست...دلم میگیره بنویسم..
اخه اون که نیومده ..برای کی بنویسم..ودلم وخوش کنم.