من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

روزه زن

1392/2/12 0:21
نویسنده : مامان منتظر
244 بازدید
اشتراک گذاری

من زنم..

من زنم.....

بی هیچ آلایشی..

حتی بی هیچ آرایشی....

اوخواست که من زن باشم.....

که به دوش بکشم باره تورا که مردی...

وبه رویت نیاورم که ازتوقوی ترم....آری من زنم...

اوخواست که من زن باشم....

همچنان به تواعتمادخواهم کرد...

عشق خواهم ورزید....به مردانگی ات خواهم بالید...

باتمام وجود ازتودفاع خواهم کرد...

پشتیبانت خواهم بود...وتو

مردبمان....

این راز راکه من مردترم.....

به هیچکس نخواهم گفت......

 

روزه زن وبه همه ی دوستای گلم مخصوصا عشقه خودم مامانم تبریک میگم......


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

داريوش
14 اردیبهشت 92 7:00
روززن را به شما هم تبريگ ميگويم وبراي ارزوي موفقيت وسلامتي دارم
مسیحا بانو
15 اردیبهشت 92 18:12
روز ت مبارک بانو...
ایشالله سال دیگه نی نی هم باشه و بهت تبریک بگیم


مرسی مسیحابانو....
ایشالله جفتمون نی نی به بغل باشیم