من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

نــــــــــــــشد

1392/2/16 23:19
نویسنده : مامان منتظر
215 بازدید
اشتراک گذاری

نشدکه بشه...

اینبارهم نشد.......حتماچیزی یاحکمتی هست که من نمیفهمم..

امامن بازهم هستم....بازهم امیددارم.....به همون خدایی که توسخت ترین های روزگارانچنان دستم رو گرفت که تااسمونها رفتم....

اشکال نداره....من باره این غربت وبه دوش میکشم ...تنهای تنها....خیالم راحت....خدای من شاهده تمام دلتنگی های بی حده من هست...

خدایاشکرت.....شکرکه باتموم بی تابی هاو دل گرفتگی های من میسازی....شکرکه من ناشکری میکنم توخدایی میکنی...

خدایابازم گفتم یاعلی وازرو زمین بلند شدم.....کمکم کن کم نیارم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

داريوش
17 اردیبهشت 92 6:42
سلام به اين كه زانوي غم بغل كنيم ونشد نشد به زبان بياوريم وهر روز به غم هاي خود بيفزايم بياييم شاد باشيم تا غمها از دور برمون دور بشند تا در شادي بيشتر انسان اميدوارم تر ميشود
نسیم
18 اردیبهشت 92 0:15
سلام ریحانه جوون نسیمم (نی نی سایت)

نی نی سایتـــِ توام خرابه؟؟؟

باز میشه؟؟؟




سلام اره نسیم بازمیشه...




نسیم
18 اردیبهشت 92 1:27
ریحووون سایت عوض شده به هرکی که بهش دسترسی داری بگوو www.mag.ninisite.com
ماماطهورا
18 اردیبهشت 92 10:44
سلام عزيزم عيب نداره انشالله اين ماه مياد ديگه


مرسی گلم...ایشالله