من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

وبازهم انتظار...

1392/4/22 15:12
نویسنده : مامان منتظر
569 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی می گویند نیست ..... ؟

 

 

کاغذ را گفته باشند یا برق را..........

 

 

فرقی نمی کند...

 

 

من یـــــــــــــــــــــــــاده تو می افتم....

 

 

 

کمی دلم گرفته بود....اومدم چیزی نوشته باشم وآروم شم...

روزه هستم واصلا حال ورمقی ندارم

ولی حس خوبی دارم این روزا....حس نزدیک شدن به خدا....حس یه آرامش عجیبی که دلم میخواد تااخرش برام بمونه...تاابد...

از انتظاره تکراری خسته شدم....ولی اینکه تهش تو باشی شیرینه.....

دوباره روزای سخت انتظارشروع شده....سخت میگذره..دیرمیگذره....اصلاااااا نمگیذره این روزااا.

اینو همه ی اونایی که طعمشو چشیدن میفهمن...

خدایا ازت میخواهم هیچ بنده ای رو منتظرنذاری......چشم به راه نذاری.......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سحر
22 تیر 92 20:44
آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
الی مامان الینا
24 تیر 92 23:35
سلام آمیییین به دعای قشنگ
ایشالا هر چه زودتر خدا جوابه این صبرت و بده عزیزم و صاحبه یه نی نی خوشگل و ناز بشی


ممنون عزیزم...منم دلخوش به لطف خدام....ممنون که بهم سرزدی
ماماطهورا
30 تیر 92 16:33
امييييييييييييييييييييييييين عزيزم انشالله كه ديگه اين ماه انتظارت تموم ميشه


ممنون گلم..ایششاالله توهم ازچشم انتظاری درمیای
shadi098
2 مرداد 92 22:56
سلام گلم حتما مامان شدی و باهم مامان بودنمونو جشن میگیریم
مامان محمد
5 مرداد 92 16:33
سلام خانومی امیدوارم به حق این ماه عزیز دامنت سبزبشه
من یه سال منتظر نی نی بودم میدونم انتظار چقدر سخته
اگه مشکل تنبلی تخمدان داری یا حتی اگه نداری عرق رازیانه بخورد رحم و تخمدان هاتو تقویت میکنه من 2ماه عرق رازیانه و روزی یه قاشق جوانه گندم میخوردم اکثرا نتیجه میده
حتما امتحان کن

چشك گلم حتما
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
6 مرداد 92 23:27
ريحان جان كجايي ؟ مرتب ميام اينجا ببينم در چه حالي مي بينم كه نيستي ! كجايي خواهر ؟؟؟
مامی92
10 مرداد 92 18:37
الهی آمین عزییییییییییزم واقعا حالتو می فهمم دوستم
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
11 مرداد 92 6:02
كجايي ريحان جونم ؟؟


سلام گلم....اين روزاخيلي درگيرم ...سرم حسابي شلوغه..براي اسباب كشي..
مهسا
20 مرداد 92 11:48
ریحانه جونم کجایی این روزا خبری ازت ندارم من...همش به فکرتم.شماره ای ام ندارم تا از احوالت خبردار بشم.خیلی وقته به وبلاگ بیتام سر نزدی.بالاخره دعات قبول میشه و به حاجتت میرسی قول میدم بهت.....


سلام گلم درگيره اسباب كشي ام حتمازودي ميام پيش بيتاجونم...بوسسسس