من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه سن داره

یکی یک دونه ی من

یه روز سخت

1392/9/3 12:46
نویسنده : مامان منتظر
574 بازدید
اشتراک گذاری

استرس شدیدی دارم.....

 

2روزمونده به گرفتن عکس رنگی....هرچند دوستان برای دلداریم هم شده میگن که دردی نداره....ااما من میترسم ..استرس شدیدی دارم....

دلم برای خودم میسوزه.....باید برم زیره دستگاه یه مشت ادمایی که فقط بلدن حرف مفت بزنن..

دلم وخوش کردم به خوابایی که همسری این چندشب دیده....بهم میگه به فال نیک بگیر..

روز موعود نزدیکه....منم برای دلخوش کردنش میگم باشه.....

 

ازخدامیخوام شفای من وتوهمین عکس رنگی قراربده......دیگه این تیره اخر هست....

اگه مشکلی توعکس نباشه ...دیگه رسمادکتر ومیذارم کنار....خدا میخواد بده میده....والسلام....

دکترگفته بعده عکس اقدام نکن......یعنی ازماهه اینده دی ماه میرم برای اقدام....

 

دوستان دعا کنید...درده عکس رنگی مث خوره افتاده به جونم......کاش شوشو همرام نمی اومد....تاشاهده دردم نباشه.....

امااینجا یه شهره غریب شهری که 800کیلومتر ازخانوادم دورم جز شوشو هیچکی وندارم...

 

برام دعاکنید این 2روز بیادو بره ..منم نفس راحت بکشم.....دارم منفجرمیشم ازاسترس..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فرزند صالح
3 آذر 92 13:00
سلام عزیزم ایشالا مشکلی نباشه و خیلی زود خدا بهتون بچه بده... فقط میتونم برای ارامش و خوب شدنتون از صمیم قلبم دعا کنم ایشالا اگر دردی هم هست بعدش خبرای خوب بشنوید...
مامان منتظر
پاسخ
ممنون عزیزم...منم تموم دردوبه جون میخرم تابلکه خدابهم نظرکنه..
سحر
4 آذر 92 12:41
نگران نباش چیزی نیس میگذره ایشالا که بعد این عکس خیلی خیلی زود نی نی بیاد تو دلت
مامان منتظر
پاسخ
ممنون عزیزم....منم توکلم به خداس..برام دعاکنید
رها
6 آذر 92 16:51
خوشحالم رفتی و هیچ دردی و احساس نکردی. من خیلی دلم روشنه به زودی مامان بعدی کلوپ تویی گلم
مامان منتظر
پاسخ
ممنون گلم...
مستان
7 آذر 92 13:10
میبینم ک زنده ای خدا رو شکر
مامان منتظر
پاسخ
اره خداروشکرجان سالم به دربردم
مستان
7 آذر 92 13:10
نظرات منو کی میخوره آیا؟؟
سحر
10 آذر 92 10:59
ریحان جان رفتی عکس رنگی؟ خوب بود؟ مشکلی که نداشتی؟ الان تو چه مرحله ای؟
مامان منتظر
پاسخ
سلام عزیزم.... لوله ی سمت چپم چسبندگی داشت که خداروشکربازشد....دکترگفت خودتو برای بارداری اماده کن...