من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

بازم بوی ماه مهر

1391/7/5 16:33
نویسنده : مامان منتظر
692 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبای من...بازم دلم برای توتنگ شده...کوچولوی نیومده ی من هرروز باتو دنیایی دارم......الان مهرماه شده ودوباره بوی دلتنگی.........بوی بچگی...بوی مدرسه...موش موشی من فردامامان بزرگ وبابابزرگت بامامان بزرگ وبابابزرگه من میان اینجاومنت روبی کسی مامیذارن......من وبابامحمدمیخوایم بریم امروزخرید...  محمدم الان گرفته خوابیده ومن بیدارررررازعشق شما

1

نمیدانم چرا بین این همه ادم

پیله کرده ام به تو؟

شایدفقط

باتوپروانه می شوم......



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شب پاییزی
7 مهر 91 0:02
سلام مرسی که به وبلاگ یه پسر سرطانی سر زدید وبلاگتون قشنگه امیدوارم همیشه همینطور پیش برید و انزژیتون بیشتر از همیشه باشه میثم