من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

خاطره

1391/7/8 13:13
نویسنده : مامان منتظر
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتاسلام....

این 2روزی مهمون داشتم وقت سرخاروندنم نداشتم....البته خیلی خوش گذشت  رفتیم رامسر...موزه شاه...اب گرم....البته من تواب گرم نرفتم...اما بقیه رفتن...بعدشم شام مهمونه باباییم شدیم ورفتیم رستوران یه جوجه کبابی زدیم تورگ

بعدشم لب دریاویه کم عشقولانه بازی واخرشم رهسپارشدیم به سوی خونه

بالاخره مهمونام دیشب رفتن

امامن دلم نمیخواست برن....اخه ازتنهایی اعصابم خوردمیشه...توکی میایی عزیزم تاوقتموپرکنی

دوست دارم موش موشی من.....

ملوسم مادرشدن بهترین تجربه ی دنیاست...

اگه بدونی چه بی صبرانه منتظره لمسه این تجربه ام78

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهناز
8 مهر 91 13:36
سلام گلم
منم خیلی دوست دارم مادر شدن و تجربه کنم....
میشه بپرسم چند سالته؟
sheytonak1391.blogfa.com
اینم وب خودمه دوست داشتی سر بزن


سلام عزیزم من 24سالمه...ممنون ازاینکه به وبلاگم سرزدید