من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

کلافه ام

1391/7/12 16:48
نویسنده : مامان منتظر
1,667 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلامی که بوی دلتنگی میده

امروزخیلی کلافه ام.خیلی سردرگم.خیلی غمگین

سردرگم ازنبودن تو.نیومدن تو....وانتظارمن

همین انتظارکشیدن خسته ام کرده....خستگی همراه باشیرینی.....

چقدردلم میخواداین ماه دیگه بیای تودلم...رفیق تنهایی های مامان بشی

ازخداجون بخواه زودی توروبفرسته تودلم.

اگه بدونی بابامحمدم چقدرمنتظرته......

بزرگترین ارزوی من کودکم فقط بااومدن توبراورده میشه

کاش این ماه بادستای پربریم خونه ی بابامامانمون.......میدونی که اوناهم انتظارتومیکشن

کاش ماه دیگه وقتی سجادموبازمیکنم به جای گریه کردن برای اومدنت ازخدابخاطره دادنت تشکرکنم

کاش تموم بشه تمام روزای بی تو.........

کاش روزی جمعمون 3تابشه.............کاش کاش

تنئ

 

 

غصه نخور...

کنارامده ام بانبودنت......

خیلی که دلم بگیرد..........

گریه می کنم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیر حسین
12 مهر 91 21:34
برات دعا میکنم که خدا هر چه زودتربه فرشته هاش یه کاکل زری یا نازپری سالم
بده که برات هدیه بیارن


ممنون مامان امیرحسین......
زینب مامان امیر عباس
14 مهر 91 21:44
سلام عزیزم ... انشالله به حق اما زمان خدا بهت یه بچه سالم و ناز و صالح بده و سالم تو آغوشت بذاره انشالله ... عزیزم هیچ کار خدا بی حکمت نیست .... دعا کن خدا ایندفه به من هم یه بچه سالم بده انشالله


سلام عزیزم.....ایشالله خدازودی به جفتمون نی نی ناز بده
ازخدابرات صبر میخوام گلم
shadi098
2 آبان 91 2:38
سلام عزیزم این عکس فوق العادست منو یاد نی نی خودم میندازه دوست دارم خدا زودتر به منم نی نی بده تا بغلش کنم[hr

سلام خانمی...مرسی که سرزدید.....ایشالله شماهم زودنی نی تون بیادتوبغلتون عزیزم