من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

بدون عنوان

1391/7/19 18:53
نویسنده : مامان منتظر
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام....سلام...

من بازم اومدم....وای که چقدرزودبه زودمیام

راستش یه چندروزی نیستم یعنی دارم میرم بابل....تا4روزه دیگه.....اخ جونم

نمیدونی که چقدرخوشحالم اخه بعده 15روزدارم میرم

دلم برای مهمونی هاتنگیده.......اینجاکه نه رفیقی....نه اشنایی.....نه فامیلی...

اعصابم خوردمیشه ازتنهایی کوچولوی من.....واسه همین هی ازخدامیخوام زوده زوده توروبهم بده

میرم ومیام وازخاطرات این چندروز مینویسم عشق کوچولوی منلب

 

می دانیِِــ

اگرهنوزم توراارزومی کنمـــــــــ

برای بی ارزوبودن من نیســـــــــــت

شایدـــــــ

ارزویی زیباترازتو

سراغ ندارمــــــــ

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

غنچه
25 مهر 91 18:49
سلام ریحانه جونم
از بچه های کلوپ آذینم
خیلی زیبا مینویسی
....................
انشالله به زودی زود مهدی یار میاد تو دلت
عزیزم ناامید نباش..... بنویس که قلمت آهنگ زیبایی دارد...


فدات غنچه جون....اره میشناسمت....
نظره لطفته
مامان نازنین زهرا
28 مهر 91 0:18
دوست خوبم خدا رو قسم میدم به همین مهر مادری که در دل منه و باز قسم میدم به شیره جونم که خودش روزی بچه م قرار داده اگه به صلاحتونه خیلی خیلی زود یه نی نی خوشگل و ناز و سالم به جمع 2 نفره شما اضافه شه تا خونه شما هم بوی بهشت بگیره. آمین


سلام.فدات شم عزیزم...مرسی ازدعای قشنگت