من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

بدون عنوان

1392/4/13 13:14
نویسنده : مامان منتظر
181 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعدازدادن یک سرنگـــــــــــــــــ جانانه خون....جواب ازمایش رو دیروز رفتم گرفتم..

شکره خدا به همون حده نرمال رسید......واین یعنی 1قدم به عشــــــــــــــــق دوم زندگیم نزدیک ترشدم...

جواب رو هم بردم به دکی نشون دادم وهمه چی اوکی بود......

اگه خدابخواداین ماه هم باید دوتا ازاین سیخا بخورم وپیش برم برای بدست اوردن کوشولوم...........

مشکلی نیست کوچولو....منی که ازامپول میترسیدم حالا شدم عین یه ابکش........عشقم که به دستم نگاه میکنه ...بغض وتوی چشماش میبنم.....باورمیکنه این زن همونی بود که همیشه ازامپول زدن در میرفت..

من حاضرم تموم درده دنیا رو به جــــــــــــــــون بخرم ..فقط وفقط برسم به اون لحضه ی که ببینم ازعشـــــــــــقه عشقم یـــــــــــــــه عشق به وجوداومده ........

 

اومدم یه چیزنوشته باشم....اخه بدجورهوس نوشتن کرده بودمعینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

arezoo pingo
18 تیر 92 20:19
انشاالله به حق این ماه عزیز زود زود نی نی بیاد تو دلت


ممنون ارزو جون...منم همه ی امیدم فقط به خداس...
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
19 تیر 92 2:36
خصوصي داري ريحان جان


چشم عزیزم..